Wpisy użytkownika Gosik_1004 z dnia 25 listopada 2011

Liczba wpisów: 2

gosik1004
 
ostatnie dwa dni zaliczam do tych bardzo intensywnych - cały czas coś :)

zaczynając od wczorajszej wizyty w rodzinnymi miescie, spotkaniu z nasza pingerowa malinowaolaa.pinger.pl/ (spotkanie zaliczam do bardzo udanych :) bardzo sympatyczna dziewczyna i fajnie nam sie gadało- bynajmniej mi nie wiem jak Tobie :P )

natomiast dzisiaj miałam do załatwienia kilka ważnych i ważniejszych spraw. Między innymi mam nowy telefon *nokie* jakąś tam jakąs tam zrobie o niej osobny wpis :P

będąc w *Focusie* moje nogi zaprowadziły mnie do apteki gdzie Panie wykładały nowy towar, chciałam sie zapytać o olejek Nuxe,natomiast Ekspedientki bardzo zachwalały dużo tańszy *olejek Palmersa* kosztuje on 29.99 za 150 ml :)

Kojąca Oliwka dla Kobiet w Ciąży to unikalna formuła będąca efektem połączenia masła kakaowego, witaminy E, kolagenu i elastyny. Przeznaczona aby ukoić, nawilżyć i wygładzić suchą i swędzącą skórę w czasie ciąży. Poprawia elastyczność i jędrność skóry. Dodatek Lecytyny przedłuża efekt gładkiej i delikatnej skóry. Skutecznie pielęgnuje suchą i popękaną skórę. Testowana klinicznie i dermatologicznie.


300_0_productGfx_3d285f264e060ecfced32f25142092b3.jpg



Niby jest to olejek dla kobiet wciąży ale skła ma praktycznie identyczny jak olejek z nuxe.

Musze to przemyśleć , kusi mnie niesamowicie go spróbować :)

*a może któraś z Was używała go i może podzielić sie swoją opinią na jego temat* ?:)
  • awatar Delilah: Uzywalam produktow Palmer's gdy bylam w stanach, super sie sprawdzily, mialam sucha,swedzaca i popekana skore na nogach i odkad uzywalam tych kosmetykow przez jakis czas wiecej nigdy skora sie nie przesuszyla ! goraco polecam i bardzo sie ciesze ze Palmer's zawita na polskie polki :)
  • awatar Fashion Girl: haha jakbym ja taki kupiła to by były podejrzenia xDD
  • awatar Mi corazon: no tak ale do twarzy tez go można? no i nuxe jest suchy.... a ten?
Pokaż wszystkie (3) ›
 

gosik1004
 
www.butik.net.pl/?affiliate=gosik_1004


819x470_kategorie.jpg



*warto skorzystać z tej promocji, ciuszki świetnie wykonane, bardzo fajne, modne fasony i ceny atrakcyjne* ! :)

www.butik.net.pl/?affiliate=gosik_1004

Oto przykładowe ciuszki:


127944_1.jpg
  • awatar Lady Catherine: niektóre rzeczy są bardzo fajne :)
  • awatar gość: kurcze te z kołnierzykiem są boskie, ale rozmiar zaczyna się od XL ;(
  • awatar BabskieMazidła!: chetnie bym zakupki zrobla ale w portfelu pusto ;D
Pokaż wszystkie (3) ›